Diskuse

Veterán

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdepak jsi tak dlouho? Moc ráda jsem si tě přečetla;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Jitko, já sem spíš jen nahlížím, ale polepším se!!;-) a děkuji.

0 0
možnosti

Ireno, jsem ráda, že jsem mohla po dlouhé době zase číst Vaši povídkuV

Děkuji a přeji krásnou sobotu.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ireno, Vám také hezký víkend a díky za slova...

0 0
možnosti
Foto

Ireno, práce se dřevem mě též baví, ale svoje vnitřní démony zaháním psaním. Vám R^R^.

0 0
možnosti
Foto

Jen skica o někom, koho jsem kdysi potkala... a místo alkoholu kolébka... dobré východisko stejně jako psaní... Děkuju, Davide!

1 0
možnosti
Foto

IrenoR^ a k tomu povedený konec týdne!!

0 0
možnosti
Foto

Moc díky, Horste, nápodobně V...

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 373x
Irena Mondeková, zdravotní sestra a farmářka žijící v Českém Krumlově. Zajímám se o vše a také ráda (téměř o všem) diskutuji.

Seznam rubrik